27 de febr. 2008

La nostra web ja és operativa!

Hola a tothom,
En primer lloc: la nostra web ja funciona!! Adherir-se ara a la nostra campanya resulta molt senzill des del portal: http://www.volembisbescristians.org.

En el moment de publicar aquesta entrada, i amb un únic dia de campanya, ja som 147 adherits. Gràcies pel suport que ens feu arribar amb els vostres correus electrònics.

D'altra banda, Església Plural ens recorda la convocatòria de demà a Barcelona per a presentar el manifest «Fem sentir una altra veu d'Església». VBC també ens hi hem adherit. No hi podem faltar! En aquest camí de conversió de la Quaresma bé ens calen espais de diàleg, moments de pregària, de trobar-nos i de sumar forces.

FEM SENTIR UNA ALTRA VEU D'ESGLÉSIA
Divendres, 29 de febrer a 3/4 de 8 del vespre
Església del Sagrat Cor (Jesuïtes) - c/ Casp, 27 - BARCELONA

31 Entitats, grups, moviments i comunitats cristianes de Catalunya, hem elaborat el document "ALTRES VEUS D'ESGLÉSIA" que volem compartir amb tu en aquest acte.

2 comentaris:

eloi ha dit...

Enhorabona per la iniciativa. Jo també m'hi he afegit. Només resaltar el que ja dieu: tots som cridats a una conversió constant. Volem bisbes cristians? I tant!, però també volem laics i laiques cristians/es! i, això ja ens costa més, oi? att

Pere Fontanals i Bosch ha dit...

Precissament aquest dimarts vaig anar a una entrevista a ràdio Manresa (SER) a un programa que condueix Sor Lucia Caram i vàrem estar parlant de vosaltres. És una persona molt compromesa amb el cristianisme i molt crítica amb la jerarquia. Té bloc a Periodista Digital i jo li vaig dedicar un apunt al meu bloc.